Riječ je o čak tri različita izdanja sjajne i bezvremenske priče o veselom postolarskom šegrtu Hlapiću koja su od 18. kolovoza dostupna uz McDonald'sov Happy Meal meni po cijeni od 29 kuna. Izdanja su osmišljena s ciljem pružanja edukativnog, ali i zabavnog alata za roditelje, pomoću kojih djeca mogu naučiti svoja prva slova, pravila lijepog ponašanja ili pak na zaigran način zakoračiti u usvajanje engleskog jezika.

"Čitanje u svakoj obitelji može postati ritual tijekom djetetovog odrastanja, što prerasta u pokretačku silu koja zbližava razne članove obitelji dok djeci omogućuje edukaciju kroz zabavu. Pružanje dobrobiti obiteljima, našim vjernim gostima, jedno je od temeljnih načela McDonald'sa - upravo su obitelji jedna od najvećih inspiracija za naše društveno-odgovorne projekte“, naglasio je Pavel Pavliček, član uprave tvrtke Globalna Hrana d.o.o. nositelja franšize McDonald's za Hrvatsku.

segrt-hlapic-u-mcdonaldsu

McDonald's je dosad u sklopu popularne Happy Readers kampanje distribuirao na europskom tržištu više od 32 milijuna tiskanih knjiga na 37 jezika, uključujući i hrvatski. Osim toga, svjetski brend pokrenuo je i jedan od najvećih projekata distribucije interaktivnih digitalnih knjiga za djecu, koje su dostupne putem McDonald'sove edukativno - zabavne internetske stranice www.happystudio.com. Happy Studio je jedinstven, siguran i u potpunosti besplatan digitalni svijet stvoren da zabavi djecu i njihove obitelji. Prepun je zabavnih poučnih igara, aktivnosti, razmjena i nagrada, kako na internetu, tako i izvan njega.