Tvrtka P&G koja  djeluje kao ‘Ponosni sponzor majki’ prepoznala je Važnost bavljenja sportom i promoviranje vrijednosti olimpizma te smatra da iza svakog nevjerojatnog sportaša stoji jednako tako nevjerojatna mama.  Kroz globalni projekt „Hvala ti mama“ P&G podupire sve majke diljem svijeta koje bezrezervno pružaju podršku svojoj djeci, a kroz suradnju s HOO-om, P&G od prodaje svojih proizvoda, od 1. siječnja do 28. veljače, odvaja sredstva za potporu sportašima mlađih dobnih uzrasta u sklopu razvojnog programa HOO-a.

Suradnja P&G-a i HOO-a odvija se već drugu godinu i osim prikupljanja sredstava za buduće vrhunske sportaše, ovim projektom želi se ukazati na važnost bavljenja sportom već od najranije dobi jer ono pozitivno utječe na zdravlje, tjelesni razvoj, razvoj osobina i vještina kod djeteta, te na usvajanje motoričkih znanja i dostignuća. Svi koji kupnjom P&G-ovih proizvoda odluče doprinijeti prikupljanju sredstava za mlade sportaše, također imaju priliku osvojiti jedan dan sa sportskim idolom. Naime, u sklopu spomenute nagradne igre čak 100 sretnih dobitnika imat će priliku upoznati Janicu Kostelić i družiti se  jedan dan s njom.

„Podrška ovom projektu je podrška svim mamama i njihovoj djeci. Svi imamo priliku pomoći i  zajedno osigurati sredstva za nove sportske nade.“, istaknula je Marica Kostelić.

Postati vrhunski sportaš zahtijeva puno rada, odricanja, volje, ali i bezuvjetnu potporu najbliže obitelji, prvenstveno majke. Mame su te koje većinom putuju s djetetom na treninge, brinu o njihovom buđenju i odlasku na spavanje, njeguju ih kad se ozlijede, navijaju i slave njihove uspjehe i tješe ih kada doživljavaju poraze.

Janica Kostelic
„Važno je da svi zajedno podržimo P&G-ov projekt „Hvala ti mama“ i kupnjom proizvoda pomognemo mladim sportašima da dobiju priliku ozbiljnije se baviti sportom. Uz to ovo je prilika da svi zajedno zahvalimo našim mamama“, istaknula je Janica Kostelić.  „Za P&G ovaj projekt ujedinjuje našu misiju unapređivanja kvaliteta ljudskih života i misiju olimpijskog pokreta usmjerenu stvaranju boljeg svijeta putem sporta. Kao tvrtka nastojimo promovirati sport i njegovu bitnu ulogu u razvoju mladih. Ovo je prilika da svi zajedno učinimo nešto za nove sportske nade i potencijalne buduće olimpijce.“,  istaknula je Antonija Svirčić, marketing managerica u P&G-u.

Dodatne informacije možete pronaći na www.pg.com.

O P&G-u

P&G dotiče i poboljšava živote 4.4 milijardi ljudi u cijelom svijetu sa svojom ponudom pouzdanih i kvalitetnih tržišnih marki. Vodeći proizvodi tvrtke su Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®,  Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion® i Ambi Pur®. S  predstavništvima u 80-ak zemalja, P&G-ove su tržišne marke dostupne u više od 180 zemalja diljem svijeta. Za najnovije vijesti i ostale informacije o P&G-u i njegovim markama posjetite www.pg.com