Dodjeli nagrada u Rovinju prisustvovao je i osnivač I&F McCann Grupe, Srđan Šaper, koji je istaknuo da je ovo još jedna potvrda dobrog pravca kretanja u regiji u kome posluje već dvije decenije.

“Trudimo se da naše agencije budu lokalno najbolje, ali i da zajedno čine jedan uigrani tim. Kada ljudi iz više zemalja rade zajedno to daje odlične rezultate, pomaže im i da na svom tržištu budu najbolji. Prije 2 godine McCann Zagreb je postao dio našeg tima i ovako dobar rezultat dokaz je da smo postavili dobar pravac poslovanja. Naša ideja je da svuda zapošljavamo najbolje ljude, one koji su spremni da pomiču granice i koji se ne boje odgovornosti. Naš slogan je “snaga ljudi” i ova nagrada za najbolju agenciju je u stvari nagrada za najbolje ljude. Našem mladom tim ovo je podstrek da budu još bolji, za svoje klijente i za našu grupu u celini”, rekao je Srđan Šaper.

Tomislav Presečki, Managing Director, McCann Zagreb je tim povodom izjavio: “Nagrada za "Agenciju godine" na nacionalnom festivalu oglašavanja Dani komunikacija potvrđuje da je uigrani agencijski tim potpuno posvećen ostvarenju cilja da budemo najbolja agencija u Hrvatskoj. Posebna zahvala ide i našim klijentima bez čijeg povjerenja i podrške nagrade ne bi bile moguće, a partnerski pristup pri kreiranju kampanja očito daje i odlične poslovne rezultate. Meni osobno, kao i čitavoj agenciji, ovaj je uspjeh najbolji motiv da budemo još bolji.“

Tim agencije McCann Zagreb koji je radio na pobjedničkim kampanjama: Ena Lukić, Irena Deiuri Rešetar, Petra Gajica, Sandra Mrkšić, Vjekica Buljan, Luka Pervan, Žarko Kuvalja, Daniel Vuković, Saša Ivan, Iva Šimunović, Ines Kalinić, Igor Miletić, Hrvoje Škurla, Krešimir Grancarić i Sonja Zavacki Čepelak.

Pored nagrada na Ideji X, agencije McCann Zagreb i UM Zagreb osvojile su i Effie nagrade, prestižne nagrade za izvanredno i efikasno oglašavanje. UM Zagreb je osvojio Grand Prix i zlatnu Effie nagradu dok je agencija McCann Zagreb osvojila dvije bronce, od toga jednu zajedno sa timom agencije UM Zagreb.

Managing Director UM-a Zagreb, Mario Lovrić, povodom ovog značajnog priznjanja kaže: ”Ponosni smo što je UM Zagreb drugu godinu za redom sudjelovao u fenomenalnom timu koji je za klijenta Zagrebačka Pivovara osvojio Effie Croatia Grand Prix, te uz njega i još jedan zlatni Effie. Prvi je to puta da je jedan oglašivač obranio Grand Prix, te je samim time ovaj uspjeh ogroman. Izuzetno smo sretni i zbog brončane Effie nagrade za klijenta Coca-Cola Adria s obzirom da je to prvi dobiveni Effie za tu kompaniju u Hrvatskoj, te nam je jako drago da smo na tu nagradu osvojili zajedno s kolegama iz McCann Zagreb jer je to bio plod napornog timskog rada i odličnih ideja naših kreativaca i medijskih stručnjaka.”

Tim agencije UM Zagreb koji je radio na pobjedničkim kampanjama: Goran Brkić, Ana Lovrić, Josipa Semren, Vlatka Kraljić, Željka Đurović Munjas i Maja Matić.

I&F McCann Grupa, u čijem sastavu posluju i agencije McCann Zagreb i UM Zagreb, ne zaustavlja se na uspjehu u regiji jugoistočne Europe. Prethodne godine, proširila je poslovanje na nordijske zemlje, pa sada posluje na 12 tržišta, koja obuhvaćaju 58 miliona stanovnika.

Tekst i foto: promo