U sklopu projekta „Odabrale mame“ provedeno je istraživanje zadovoljstva majki proizvodima i uslugama u Hrvatskoj. U kategoriji „Nacionalni maloprodajni trgovački lanac robe široke potrošnje“ prvo mjesto osvojio je Kaufland.

„Jako nam je drago što su majke upravo Kaufland ocijenile najboljim u kategoriji "Nacionalni trgovački lanac robe široke potrošnje". Velik dio naših kupaca upravo su majke, stoga nam je drago da su nam baš one svojim odabirom ukazale povjerenje i potvrdile da idemo u pravom smjeru. Zahvaljujemo svim majkama koje su sudjelovale u istraživanju“, dodala je voditeljica Korporativnih komunikacija, Marija Franić.

Osim toga, Kaufland je nagrađen sada već trećim certifikatom Best Buya – ovaj put u kategoriji Baby&Kids. Zadovoljni roditelji u Hrvatskoj time su potvrdili: Kaufland Hrvatska je br. 1 u kategoriji asortimana prehrane za bebe i djecu s najboljim omjerom cijene i kvalitete. A dokaz za to da ovaj trgovački lanac stalno radi na poboljšanju svoje ponude je primjerice nova marka za bebe i mlađu djecu – Kuniboo – s proizvodima od certificiranog organskog pamuka. Više o novom brendu na https://www.kaufland.hr/Asortiman/nase-marke/kuniboo.html

Tekst i foto: promo