Karlie Kloss i Jourdan Dunn, omiljeni duo svijeta mode i društvenih mreža, ponovno surađuju na novoj kampanji renomiranog talijanskog brenda Liu Jo. Koncept kampanje za jesen/zimu 2016. temelji se na claimu #strongtogether koji savršeno opisuje iskrenost i dubinu ženskog prijateljstva. Više od samih riječi, #strongtogether utjelovljenje je jedinstvene snage ženskog zajedništva koje odiše beskompromisnom podrškom i razumijevanjem. Karlie Kloss i Jourdan Dunn, kao dvije snažne profesionalke, svojom međusobnom povezanosti pokazuju da su žene najjače kada su zajedno, a upravo se to nalazi u samoj srži aktualne Liu Jo kampanje.
Tekst i foto: promo
Princ Louis uči uz metodu iz 1980-ih: Poboljšava emocionalnu inteligenciju kod djece, ali i odraslih
5 ideja za aktivnosti u kojima će djeca uživati, ali i zainteresirati se za Dan planeta Zemlje
Ovo je najvažnija hrana za razvoj bebinog mozga, prema pedijatrima
Roditelji, oprez: Ovo je 6 opasnih stvari u kući s kojima se bebe vole igrati
Dijete stalno plače u vrtiću, neće jesti ni spavati: Savjet stručnjakinje zabrinutoj mami