Kako je bilo na sajmu turizma PLACE2GO?

Na sajmu turizma PLACE2GO predstavio se časopis National Geographic Hrvatska u sklopu izložbenog prostora VisitUSA Croatia.

Protekli vikend na turističkom sajmu PLACE2GO u Areni Zagreb, predstavio se časopis National Geographic Hrvatska na izložbenom prostoru VisitUSA Croatia. U sklopu događanja najpoznatiji popularno-znanstveni časopis u suradnji s agencijom EX-ALTO organizirao je radionice za djecu kako bi nadahnuo najmlađe posjetitelje, ali i ostale brojne posjetitelje.

VisitUSA Croatia i partneri na Brand USA radionici tijekom sajma PLACE2GO

 

A prije više od godinu dana u Hrvatskoj je osnovan VisitUSA Croatia. VUSA Croatia je savjetodavni odbor koji djeluje s ciljem promicanja putovanja u Sjedinjene Američke Države. VUSA Croatia je u sklopu turističkog sajma PLACE2GO u Areni Zagreb organizirao B2B radionicu za tour-operatore, putničke agencije, avio-kompanije i medije koji su zainteresirani za organizaciju putovanja u Sjedinjene Američke Države ili promociju destinacija SAD-a. U nastupu VUSA Croatia na PLACE2GO sajmu, osim časopisa National Geographic Hrvatska, sudjelovali su i skijaške destinacije Aspen i Vail koje je predstavio TravelAdvisor, kao tour-operator Mondo Travel, Sunčana Vura - Work&Travel te Air France KLM kao trenutno najpovoljniji avioprijevoznik za veliki broj destinacija u SAD.

Goran Rihtarić – predsjednik VUSA Croatia, Alida Bubanko-Ralić – AirFranceKLM, W. Robert Kohorst – Veleposlanik SAD u Hrvatskoj

Povodom radionice najavljen je i prvi direktni let za SAD, Philadelphia-Dubrovnik, prvi takav od osamostaljenja Hrvatske države, koji će krenuti u lipnju ove godine. "Direktan let između SAD-a i Hrvatske šalje snažnu, pozitivnu poruku turističkom sektoru. Nadam se kako će svi direktni letovi ovog ljeta biti puni te kako će voditi ka uvođenju novih direktnih linija, stvarajući dodatna turistička i poslovna putovanja." - istaknuo je Veleposlanik SAD u Hrvatskoj, W. Robert Kohorst.

Navedeni je let tek sezonskog tipa, a VisitUSA Croatia radi na uspostavljanju stalne zračne povezanosti Hrvatske i SAD-a, prije svega na relaciji Zagreb-New York, jer će tek ta linija značajnije potaknuti putovanja iz Hrvatske u SAD. "Hrvatska je definitivno regionalna turistička velesila i tu okolnost moramo iskoristiti za nametnuti se kao lider u outgoing ponudi s regionalnim ishodištem u Hrvatskoj. Prva B2B radionica VisitUSA Croatia pod pokroviteljstvom BRAND USA čini se kao mali korak u tom smjeru, ali svi putnici znaju kako i najduže putovanje počinje prvim korakom." - zaključio je Goran Rihtarić, izvršni predsjednik odbora VisitUSA Croatia.

Magazin National Geographic održao je radionicu izrade indijanskih perjanica na sajmu putovanja Place2go u zagrebačkoj Areni u Zagrebu 16. 3. 2019.
Na fotografiji: Voditeljice dječje radionice i djeca.
Foto: Krasnodar Peršun/Story

 

Tekst i foto: promo

Preporučujemo

Tagovi: , ,

Vezano uz temu

Ususret 4. Međunarodnom sajmu turizma Place2go

Za sve velike i male ljubitelje putovanja i…

Pročitajte i:

Grad Zagreb predstavio program Europskog tjedna mobilnosti 2019.

Europski tjedan mobilnosti tradicionalno je počeo konferencijom za novinare u kavani Johann Franck, u samom…

Popularna pjevačica Remi priredila iznenađenje za stotine okupljenih građana

JYSK na nesvakidašnji način predstavio nove trendove u centru Zagreba

Adria Luxury Summit opravdao sva očekivanja!

Brojni domaći i inozemni stručnjaci te poslovni sudionici povezali su se na ovom jedinstvenom događaju…