Agencija McCann Beograd proglašena je najboljom agencijom u regiji na reviji reklamnih kampanja ‘BalCannes’ održanoj u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju. McCann Beograd je proglašen agencijom godine po izboru specijaliziranog portala za oglašavanje Media Marketing, a odluku je jednoglasno podržao žiri BalCannes revije, koji su činili predstavnici specijaliziranih medija iz zemalja regije.

- Agencija McCann Beograd je zahvaljujući kreativnosti mladih profesionalaca i kvaliteti rada i usluga koje doprinose dobrim poslovnim rezultatima naših klijenata još jednom dokazala da je najuspješnija agencija, zbog čega sam jako ponosan. Ova nagrada potvrda je naše vizije da budemo najpoželjniji komunikacijski partner svim našim partnerima, bilo da se radi o lokalnim, regionalnim ili multinacionalnim kompanijama”, rekao je povodom ovog značajnog priznanja Srđan Šaper, osnivač I&F McCann Grupe, u sklopu koje posluje agencija McCann Beograd.

Na ovogodišnjoj BalCannes reviji najboljih kampanja prijavljeno je rekordnih 148 radova 57 agencija iz šest zemalja regije. U finalnom izboru 25 najboljih regionalnih kampanja agencija „McCann Beograd“ bila je zastupljena s čak tri rada: kampanjom ‘Drama u taksiju’ realiziranom za Jugoslovensko dramsko pozorište u Beogradu, nastavkom kampanje ‘Može’ za Raiffeisen banku i kampanjom ‘Pluća grada’ koju je kreativni tim agencije McCann Beograd osmislio i realizirao za MK Mountain Resort. Kampanja Drama u taksiju dobila je i nagradu SoMoBorac koja se na Weekend Media Festivalu dodjeljuje najboljim kampanjama u kategoriji digitalnih medija i društvenih mreža.

- Jako nas raduju obje nagrade, prva za najuspješniju agenciju, druga za viralni block buster za kampanju ‘Drama u taksiju’. Mnogo je izazova u svakodnevnom radu što od nas zahtjeva da se stalno usavršavamo. Potvrda od strane same industije za nas je značajan pokazatelj da u tome uspjevamo i inspirira nas da budemo najbolji što možemo“, izjavila je Olivera Perković, direktorica agencije McCann Beograd.

Foto: promo