Danas je u 12 sati u marketinškoj agenciji Kofein predstavljena humanitarna akcija ''Moja učiteljica zove se nada'' gdje su na konferenciji za medije opisani program i ciljevi akcije. Konferenciju je moderirala televizijska voditeljica Iva Šulentić, a okupljenim novinarima su razloge pokretanja i tijek humanitarne akcije prezentirali predsjednik Rotary cluba Zagreb 1242 i ravnatelj Zagrebačke filharmonije Mirko Boch, predstavnik Rotary cluba 1242 Mislav Ante Omazić, ravnateljica OŠ Izidora Kršnjavoga Lidija Sosa Šimenc, glavna sestra Klinike za dječje bolesti Zagreb Anita Mišković te predstavnik Rotary cluba Zagreb 1242 i suvlasnik marketinške agencije Kofein Tomislav Krajačić.

akcija-moja-uciteljica-zove-se-nada-cilja-pomoci-tesko-oboljeloj-djeci

Misija ove humanitarne akcije je olakšati teško bolesnoj djeci njihove mnogobrojne bolničke dane tako da uz pomoć učiteljica osnovne škole Izidora Kršnjavoga kroz personaliziranu ''Školu u bolnici'' tvore odmak od trenutnih problema. Oboljeloj djeci škola i učiteljice ponekad su jedini predah od liječenja, a uvijek brižne učiteljice brinu se da oboljela djeca nemaju zaostatke sa školskim gradivom što im uvelike olakšava povratak u normalan život nakon izlaska iz bolnice. Cilj akcije je osvijestiti javnost o problemima teško bolesne djece i o važnosti koju za njih ima ''Škola u bolnici'', te kako bi se na razini Republike Hrvatske sličnim projektima moglo raditi na ublažavanju i rješavanju njihovih problema.

Začetnik ove humanitarne akcije je Rotary club Zagreb 1242, inače poznat po mnogim humanitarnim djelovanjima. Njihov predsjednik, a ujedno i ravnatelj Zagrebačke filharmonije Mirko Boch povodom konferencije je izjavio “Čast mi je što Rotary club Zagreb 1242 i Zagrebačka filharmonija već treću godinu zaredom surađuju u humanitarnoj akciji Pokaži ljubav.Svrha ove humanitarne kampanje je podići svjesnost o teškoćama djece iz Škole u bolnici, senzibilizirati javnost i ono što je najvažnije, prikupiti sredstva za opremanje e-učionice kako bismo im svakodnevicu učinili lakšom i veselijom kroz učenje i povezivanje s njihovim prijateljima i školskim kolegama. Zagrebačka filharmonija s Oliverom njeguje višegodišnju suradnju i zajedničke nastupe, ali kad je razlog plemenit i kad je cilj konkretan – pomoći bolesnoj djeci, olakšati im život i svakodnevno funkcioniranje, onda se ta naša sinergija udvostručuje, što će biti vidljivo na koncertu 22.12.2017., na što se nadovezao i Mislav Ante Omazić: „Suradnja između Rotary cluba Zagreb 1242 i Zagrebačke filharmonije za djecu Klinike za dječje bolesti Zagreb počela je 2015. godine, kada smo uspješno organizirali  humanitarni koncert „Pokaži ljubav‟ na kojem je izvedena  Carrmina Burana Carla Orffa. Tada smo uspješno prikupili sredstava za nabavu oftalmoskopa, uređaja prijeko potrebnog za obavljanje oftalmoloških pretraga novorođenčadi. Godinu nakon dok smo razmišljali o novoj akciji ponovno smo kontaktirali ravnatelja bolnice gosp. dr. Zorana Bahtijarevića koji nam je ukazao na probleme s kojima se suočavaju djeca koja pohađaju ”Školu u bolnici”, smještenoj u Klinici za dječje bolesti i Institutu za tumore u Zagrebu. Kako se radi o složenom problemu kontaktirali smo i školu Izdora Kršnjavoga te su se naši članovi u nekoliko navrata susretali s ravnateljicom i njezinim timom ne bismo li na adekvatan način pokušali riješiti neke od problema s kojima se suočavaju djeca, nastavnici i djelatnici u Bolnici. S obzirom da smo se još 2015. godine međusobno dogovorili kako želimo pomoći djeci, ove godine nismo imali previše dvojbi oko našeg humanitarnog projekta po imenom „Moja učiteljica zove se nada“.“

akcija-moja-uciteljica-zove-se-nada-cilja-pomoci-tesko-oboljeloj-djeci

Važnost škole u bolnici potvrđuje i izjava glavne sestre Klinike za dječje bolesti Zagreb, gospođe Anite Mišković: „Zdravstvena zaštita djece i obrazovanje su neotuđiva prava svake osobe a posebno djeteta. Upravo u Klaićevoj bolnici objedinjuju se ova oba prava i predstavlja iznimno važan pomak u humanizaciji liječenja djece i mladih.“„Akcijom i kupnjom pametnih ekrana i prijenosnih računala želimo hospitaliziranoj djeci olakšati boravak u bolnici, pomoći im u premošćivanju izdvojenosti iz njihove sredine, olakšati i uljepšati bolničke dane. Ovaj ipak nad standard za naše prilike naši heroji zaslužuju jer oni dok leže na intenzivnoj njezi, primaju kemoterapije i prolaze ostale teše i bolne preglede žele učiti. Neka njihov primjer bude motiv svim učenicima u našoj lijepoj zemlji.“, rekla je gospođa Sosa Šimenc.
  1. Tomislav Krajačić, suvlasnik marketinške agencije Kofein koja stoji iza ovogodišnjeg identiteta i komunikacije kampanje zaključno je dodao: „Akcija „Moja učiteljica zove se nada“ od samog inicijalnog briefa, odnosno susreta, za nas nije bila tipična kampanja i možemo reći kako se bez obzira na sistematiku rada razlikuje po nekoliko stvari. Najvažnija od svih je sama svrha kampanje, a to je pomoći bolesnoj djeci iz Klaićeve i Instituta za tumore. Također nam je kao ljudskim bićima, kreativcima i profesionalcima bilo važno senzibilizirati javnost i omogućiti svima da doista čuju, dožive i reagiraju poruku. S obzirom da se radi o delikatnoj temi i nečemu s čim se većina ljudi teško suočava ili nastoji izbjeći, teško je naći pravi način koji će vas trgnuti iz učmale svakodnevice i prenijeti vam želju za životom i osjećaje koju ta djeca imaju. Iako nam je u opisu posla da se oduševljavamo i inspiriramo na dnevnoj bazi, rijetko kad nas netko u ovoj mjeri oduševi i gane na način kao što su to učinila djeca, roditelji, učiteljice i svo uključeno osoblje. Drago nam je da smo i mi dali svoj obol, vjerujem da ćemo akcijom uspjeti prikupiti sredstva za opremanje e-učionice i nadam se da smo uspješno uspjeli svima prenijeti priču djece iz Škole u bolnici.„

Putem humanitarnog telefona i direktnim donacijama sakupljat će se sredstva tijekom više od mjesec dana trajanja kampanje koja će kulminirati svečanim koncertom Zagrebačke filharmonije i Olivera Dragojevića 22. prosinca 2017. u KD Vatroslava Lisinskog. Koncert će imati direktan prijenos putem nacionalne televizije, s uključenim popratnim televizijskim programima i Call centrom u kojem će na pozive građana odgovarati osobe iz javnog života.

Foto: Mario Guček Andromak

Tekst: promo