Kako nahraniti malog sportaša u razvoju, a da nema višak kilograma

P: Poštovani, lijepo bih molila pomoć oko prehrane djeteta od 7. godina. Moj sin ima 7 godina i 3 mjeseca, visok je 135 cm i ima 40 kg. Ide u 1. razred osnovne škole, bavi se karateom, trening ima 3 puta tjedno po 1,5 sat. Bavio se i hokejem na ledu 2 godine i imao 3-4 puta tjedno trening po 1 sat.
Jede sve, voće, povrće, meso, mliječne proizvode...i iz podataka koje sam navela se vidi da voli jesti više nego što bi trebao.
Budući da ide u 1. razred u programu je dnevnog boravka i u školi ima i tri obroka koje pojede.
Pokušavam nekako smanjitu njegovu tjelesnu težinu, ali mi ne ide s obzirom na to da većinu dana nemam kontrolu nad njegovim obrocima.
Molim Vas savjet kako mu pomoći da smanji osjećaj gladi i kako da organiziramo obroke. Nastojala sam mu ništa ne zabranjivati, ali ograničavati količinu, no to nije doviljno jer, kako sam već navela, većinu dana nemam kontrolu nad njegovim obrocima.
Unaprijed se zahvaljujem.

O:

Poštovana,
vaš sin je u doba rasta i razvoja i prema opisanom čini se da je u sportskom režimu treniranja.
Svakako treba imati redovite obroke, 3 glavna i 2 međuobroka, a za međuobroke nije dovoljno da jede samo voće - trebaju biti sendviči.
Također postoje principi usklađivanja prehrane djece prema sportu - odnosno sastavljanje sportske prehrane koje se uvijek radi individualno, te se korigira prehrana po dnevniku prehrane i sastavlja jelovnik za vas.
Ako sportska aktivnost traje 1,5 h, tada za vrijeme sporta mora pojesti barem 1 energetsku pločicu, a nakon sporta jedan obilan obrok poput ručka.
Svakom glavnom obroku dodajte po 1 krišku kvalitetnog kruha s maslacem ili desert u obliku npr. kvalitetnog muffina, štrudle, palačinka - ali pripremljenih s kvalitetnim namirnicama.

Preporučujemo

Pročitajte i:

Imate pitanje? Kontaktirajte nas!