Hrabri telefon i za roditelje

Hrabri telefon kroz kampanju "Svaki propušteni poziv je propuštena prilika" prikupio sredstva za rad dvije telefonske linije za djecu te prve linije za roditelje

U periodu od 21. studenog 2012. do 31. ožujka 2013. godine, tvrtke i građani su imali priliku podržati napore Hrabrog telefona u osiguravanju pravovremene zaštite djece, slanjem SMS poruke HRABRI na 67101 (6,20kn/sms) te putem on-line donacija na web stranici udruge www.hrabritelefon.hr


„Krenuli smo u kampanju s idejom da moramo učiniti više za dijete koje napokon skupi hrabrosti i odluči potražiti našu pomoć, a s druge strane ga dočeka zvuk zauzete linije. Na kraju kampanje otvaramo 2 linije za djecu, ali uvodimo i novu uslugu – savjetodavnu liniju za roditelje.

Od početka rada Hrabrog telefona, roditelji čine značajan udio u broju nazivatelja i klijenata na svim savjetodavnim uslugama. Mnogi od njih nisu bili sigurni jesu li savjet potražili na pravom mjestu!“ – izjavila je Hana Hrpka, predsjednica Hrabrog telefona.


Kampanjom „Svaki propušteni poziv je propuštena prilika“ prikupljeno je oko 308.000,00 kuna.


Broj 0800 0800 od sada će biti na raspolaganju roditeljima i odraslima zabrinutima za djecu. Za djecu će biti otvorene dvije istovremene linije s brojem 116 111. Linije će biti otvorene za sve pozive iz fiksnih i mobilnih mreža, osim za korisnike mreže TELE2 koji će u najkraćem roku uspostaviti uvjete za dostupnost ovog broja i svojim korisnicima.


„Drago mi je da se Hrvatska pridružila većini europskih zemalja koje su omogućile djeci jedinstvenu uslugu dječje savjetodavne linije. Već dugo vremena surađujem sa svjetskim stručnjacima u zaštiti djece i mogu reći da Hrabri telefon zaista može poslužiti kao primjer dobre prakse. Uz europske standarde koje smo do sada promicali, drago mi je i da smo uveli novu uslugu, savjetodavnu liniju za roditelje. Jedan od najčešćih upita od strane roditelja je upravo otvaranje linije za roditelje. I podaci o nazivateljima i korisnicima elektroničkog savjetovanja Hrabrog telefona potvrđuju tu potrebu.

Hvala svima, posebno građanima, koji su prepoznali cilj ove kampanje i podržali naše napore. Posebno smo zahvalni medijima, koji dugi niz godina podržavate Hrabri telefon i koji ste nas pratili i kroz ovu kampanju te time omogućili da se pošalje poruka o važnosti odgovora na svaki dječji poziv“. – istaknula je osnivačica Hrabrog telefona, prof. dr. sc. Gordana Buljan Flander.


Tekst: Hrabri telefon

Foto: Thinkstock

Preporučujemo

Pročitajte i:

Bolovi i napetost u leđima - što pomaže?

Bolovi u leđima su suvremena boljka mnogih. Svakodnevno nosite hrpu stvari, nanašate djecu, pogrbljujete se,…

promjene u predmenopauzi

Ovako se mijenja ciklus kad prijeđete 40.

Nakon 40. mnoge se tjelesne i reproduktivne funkcije žene počinju s većim ili manjim intenzitetom…

Nova nada za osobe koje pate od migrena

Europska komisija ove je godine odobrila lijek za migrenu koji bi trebao donijeti olakšanje brojnim…

sto majke potajno ne vole

5 stvari koje gotovo sve majke potajno mrze

Možda se nećete složiti s našim izborom, ali ovih 5 stvari iako zvuče idilično, ustvari…