Hrabri telefon i za roditelje

Hrabri telefon kroz kampanju "Svaki propušteni poziv je propuštena prilika" prikupio sredstva za rad dvije telefonske linije za djecu te prve linije za roditelje

U periodu od 21. studenog 2012. do 31. ožujka 2013. godine, tvrtke i građani su imali priliku podržati napore Hrabrog telefona u osiguravanju pravovremene zaštite djece, slanjem SMS poruke HRABRI na 67101 (6,20kn/sms) te putem on-line donacija na web stranici udruge www.hrabritelefon.hr


„Krenuli smo u kampanju s idejom da moramo učiniti više za dijete koje napokon skupi hrabrosti i odluči potražiti našu pomoć, a s druge strane ga dočeka zvuk zauzete linije. Na kraju kampanje otvaramo 2 linije za djecu, ali uvodimo i novu uslugu – savjetodavnu liniju za roditelje.

Od početka rada Hrabrog telefona, roditelji čine značajan udio u broju nazivatelja i klijenata na svim savjetodavnim uslugama. Mnogi od njih nisu bili sigurni jesu li savjet potražili na pravom mjestu!“ – izjavila je Hana Hrpka, predsjednica Hrabrog telefona.


Kampanjom „Svaki propušteni poziv je propuštena prilika“ prikupljeno je oko 308.000,00 kuna.


Broj 0800 0800 od sada će biti na raspolaganju roditeljima i odraslima zabrinutima za djecu. Za djecu će biti otvorene dvije istovremene linije s brojem 116 111. Linije će biti otvorene za sve pozive iz fiksnih i mobilnih mreža, osim za korisnike mreže TELE2 koji će u najkraćem roku uspostaviti uvjete za dostupnost ovog broja i svojim korisnicima.


„Drago mi je da se Hrvatska pridružila većini europskih zemalja koje su omogućile djeci jedinstvenu uslugu dječje savjetodavne linije. Već dugo vremena surađujem sa svjetskim stručnjacima u zaštiti djece i mogu reći da Hrabri telefon zaista može poslužiti kao primjer dobre prakse. Uz europske standarde koje smo do sada promicali, drago mi je i da smo uveli novu uslugu, savjetodavnu liniju za roditelje. Jedan od najčešćih upita od strane roditelja je upravo otvaranje linije za roditelje. I podaci o nazivateljima i korisnicima elektroničkog savjetovanja Hrabrog telefona potvrđuju tu potrebu.

Hvala svima, posebno građanima, koji su prepoznali cilj ove kampanje i podržali naše napore. Posebno smo zahvalni medijima, koji dugi niz godina podržavate Hrabri telefon i koji ste nas pratili i kroz ovu kampanju te time omogućili da se pošalje poruka o važnosti odgovora na svaki dječji poziv“. – istaknula je osnivačica Hrabrog telefona, prof. dr. sc. Gordana Buljan Flander.


Tekst: Hrabri telefon

Foto: Thinkstock

Preporučujemo

Pročitajte i:

Podsjećamo: lak za nokte jedan je od najotrovnijih kozmetičkih preparata

Iako znamo da sve žene, od petogodišnje djevojčice do pedesetogodišnje gospođe, uživaju u lijepo nalakiranim…

Šalica kave ujutro? Naravno, ali nikako ne na prazan želudac!

Za većinu nas kava je dio svakodnevne jutarnje rutine, a za mnoge prvo što popiju…

kakva treba biti cistoca bazenske vode za djecu

Kako znati je li čist bazen u kojem se kupate?

Miris klora, bakterije i nečistoće... Čistoća javnih bazena naše malene uopće ne zabrinjava jer oni…

greske koje radimo za ljetnih vrucina

7 grešaka koje ne biste trebali raditi kad termometar prijeđe 30 stupnjeva

Već znamo da se za visokih temperatura treba držati hlada i piti dovoljno tekućine. No,…