Holivudska zvijezda Antonio Banderas zaštitno je lice Wrigley’s Orbit TV kampanje za 2013., te vam donosimo video teaser za kampanju
- Ljubitelj sam hrane, a kao glumcu jako su mi važni lijep osmijeh i održavanje čistoće i zdravlja zubi. Nakon brzog obroka na setu, žvakanje žvakaćih guma Orbit jednostavan je način da se spreman vratim pred kamere – rekao je glumac Antonio Banderas, zaštitno lice TV kampanje Wrigley’s Orbit za ovu godinu.
- Naša nova kampanja ‘Jedi, pij, žvači Orbit’ počet će se prikazivati 24.veljače u Hrvatskoj, a Antonio Banderas savršen je predstavnik brenda koji će na prikladan način promovirati brigu o oralnoj higijeni, pozivajući potrošače da uvedu žvakaće gume brenda Orbit u svoju svakodnevicu – istaknula je Darja Šušteršič, marketing menadžerica za Hrvatsku.
Foto: Promo
Najveći roditeljski strah: Kako se ponašati kad se dijete izgubi u gužvi
Simptomi koji mogu pokazivati ADHD kod djece: Stručnjak objašnjava na što obratiti pažnju
Dnevno spavanje kod bebe: Kako znati da je spremna za novu rutinu i kada treba pričekati?
13 životnih vještina koje dijete treba znati od malih nogu
'Jednostavne' i 'teške' bebe: Zašto su neki mališani mirni i vole društvo, a drugi nervozni i stalno plaču