Disneyjevo Snježno kraljevstvo dobilo je svoj nastavak. Pomalo mračniji i zagonetniji dio, no jednako (ako ne i više) čaroban i moćan, prati zanimljive avanture kraljice Else i njezine voljene sestre Anne. Na njihovom fantastičnom putovanju tajanstvenom šumom upoznaju same sebe, svoje strahove i ljubav, odvažnost i hrabrost, a u stopu ih prate smiješni, zabavni i odani prijatelj, snjegović Olaf te Annina velika ljubav Kristoff i njegov sob Sven.

osvrt-na-animirani-hit-snjezno-kraljevstvo-2

Šaljivi Olafovi monolozi nasmijat će vas i vašu dječicu do suza, a otpjevane pjesme glavnih junaka začinit će cijelu čaroliju. Dok Elsa traga za odgovorima o porijeklu vlastitih moći, mi se pitamo jesu li njezine moći dovoljne da i ovaj put spasi sve… Poruke o zajedništvu, sestrinskoj snazi i ljubavi, prihvaćanju, toleranciji, upornosti i istinskoj ljubavi zasigurno će vas oduševiti i pozitivno djelovati u ovo predblagdansko razdoblje. Smatram da je tematika filma složenija i kompleksnija nego ona u prvom dijelu (pitanje unutarnjeg straha i borbe, pitanje odrastanja), zbog čega sugeriram roditeljima da obrate pažnju na preporučene godine. No, ako vaši vrtićki klinci i klinceze žele pratiti avanture ovih fantastičnih likova, samo se pripremite na mnogo pitanja. Film je sinkroniziran na hrvatski jezik te se prikazuje u 2D i EXTREME 3D formatu.

Za djecu: 7+.

Za roditelje: Film će zabaviti i roditelje te unijeti dašak čarolije iz Arendella.

Nasilje: Nema ga.

Zastrašujući prizori: Scene borbi s duhovima vatre, vode, zraka i zemlje. Iako zvuči mračno, prizori nisu strašni i tamni te ih djeca (navedene dobi) mogu gledati i razumjeti, kao i tematiku animiranog filma.

Rječnik: Rječnik je primjeren djeci.

Trajanje: 104 minute

Tekst: Tea Bošnjak