Portal medijskapismenost.hr namijenjen je svima kojima je stalo da se djeca i mladi sigurnije kreću kroz svijet medija. Više o tome kako mediji, medijske platforme i proizvodi mogu utjecati na razvoj djece mogu saznati iz članaka i komentara koji obuhvaćaju širok spektar tema, od „Stvari koje trebate imati na umu ako vaše dijete lovi Pikachua po gradu“, „Kako djeca doživljavaju ono što vide na televiziji“ i “Kakva pravila postaviti za korištenje pametnog telefona“, do kolumni stručnjaka i javnih osoba koje govore o roditeljskim izazovima i iskustvima u multimedijskom svijetu koji nas okružuje.

www.medijskapismenost.hr obrađuje teme kao što su sigurnost na internetu, nasilje u medijima, stereotipi, utjecaj medija na dječji razvoj te nudi savjete i preporuke kako postupati u konkretnim svakodnevnim situacijama. U stvaranje sadržaja portala medijskapismenost.hr, uključeni su brojni partneri koji svojim djelovanjem doprinose podizanju medijske pismenosti u Hrvatskoj, a među njima su Akademija dramske umjetnosti, Fakultet političkih znanosti u Zagrebu, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez.

medijska-pismenost-jos-blize-roditeljima

Kao gosti kolumnisti za portal pišu televizijski voditelji, glumci, novinari, medijski stručnjaci i psiholozi, među kojima su Bojana Gregorić, Marija Miholjek, Davor Meštrović, Tomislav Jelinčić, Maja Vučić, Ana Tkalac Verčić te pravobraniteljica za djecu Ivana Milas Klarić.

„Zadovoljni smo dosadašnjim interesom roditelja za portal i temu medijske pismenosti, a kampanjom želimo doprijeti do još većeg broja roditelja i učitelja te ih potaknuti da jačaju svoja znanja o medijskoj pismenosti - abecedi za 21. stoljeće. Zahvaljujemo svim medijima koji su prepoznali vrijednost ovog projekta i odlučili nas podržati“, izjavio je Robert Tomljenović, član Vijeća za elektroničke medije.

medijska-pismenost-jos-blize-roditeljima

„Portal medijskapismenost.hr nova je adresa na kojoj želimo osnažiti roditelje, skrbnike, učitelje i sve druge koji djeci pomažu da nauče kritički razmišljati o medijskim sadržajima, kojima su izloženi već od najranije dobi. Osim što prate različite medijske sadržaje, djeca ih sve više i sama stvaraju pa je važno da u tome imaju podršku i vodstvo odraslih“, izjavila je Valentina Otmačić, predstojnica Ureda UNICEF-a za Hrvatsku.

Tekst i foto: Gorana Dojčinović, UNICEF