Medijska pismenost još bliže roditeljima

Agencija za elektroničke medije i UNICEF napravili su novi iskorak u medijskom osnaživanju roditelja i učitelja putem portala medijskapismenost.hr. Medijskom kampanjom pozvat će roditelje, skrbnike i učitelje diljem Hrvatske da se pridruže rastućoj zajednici korisnika portala o „abecedi 21. stoljeća“ i saznaju kako bolje razumjeti medije, birati medijske sadržaje i razgovarati o njima s djecom. Kampanju podržavaju sve nacionalne TV kuće i brojni internetski portali

Portal medijskapismenost.hr namijenjen je svima kojima je stalo da se djeca i mladi sigurnije kreću kroz svijet medija. Više o tome kako mediji, medijske platforme i proizvodi mogu utjecati na razvoj djece mogu saznati iz članaka i komentara koji obuhvaćaju širok spektar tema, od "Stvari koje trebate imati na umu ako vaše dijete lovi Pikachua po gradu", "Kako djeca doživljavaju ono što vide na televiziji" i "Kakva pravila postaviti za korištenje pametnog telefona", do kolumni stručnjaka i javnih osoba koje govore o roditeljskim izazovima i iskustvima u multimedijskom svijetu koji nas okružuje.

www.medijskapismenost.hr obrađuje teme kao što su sigurnost na internetu, nasilje u medijima, stereotipi, utjecaj medija na dječji razvoj te nudi savjete i preporuke kako postupati u konkretnim svakodnevnim situacijama. U stvaranje sadržaja portala medijskapismenost.hr, uključeni su brojni partneri koji svojim djelovanjem doprinose podizanju medijske pismenosti u Hrvatskoj, a među njima su Akademija dramske umjetnosti, Fakultet političkih znanosti u Zagrebu, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez.

medijskapismenost-hr_screen

Kao gosti kolumnisti za portal pišu televizijski voditelji, glumci, novinari, medijski stručnjaci i psiholozi, među kojima su Bojana Gregorić, Marija Miholjek, Davor Meštrović, Tomislav Jelinčić, Maja Vučić, Ana Tkalac Verčić te pravobraniteljica za djecu Ivana Milas Klarić.

"Zadovoljni smo dosadašnjim interesom roditelja za portal i temu medijske pismenosti, a kampanjom želimo doprijeti do još većeg broja roditelja i učitelja te ih potaknuti da jačaju svoja znanja o medijskoj pismenosti – abecedi za 21. stoljeće. Zahvaljujemo svim medijima koji su prepoznali vrijednost ovog projekta i odlučili nas podržati", izjavio je Robert Tomljenović, član Vijeća za elektroničke medije.

img_1879

"Portal medijskapismenost.hr nova je adresa na kojoj želimo osnažiti roditelje, skrbnike, učitelje i sve druge koji djeci pomažu da nauče kritički razmišljati o medijskim sadržajima, kojima su izloženi već od najranije dobi. Osim što prate različite medijske sadržaje, djeca ih sve više i sama stvaraju pa je važno da u tome imaju podršku i vodstvo odraslih", izjavila je Valentina Otmačić, predstojnica Ureda UNICEF-a za Hrvatsku.

Tekst i foto: Gorana Dojčinović, UNICEF

Preporučujemo

Tagovi: , , , ,

Vezano uz temu

Znaju li se roditelji nositi s izazovima modernih medija?

Prema nekim istraživanjima, prosječni roditelj će objaviti na…

Dolazi li Djed Božićnjak?

Za vrijeme blagdana brojni roditelji diljem svijeta razveseljavaju…

VIDEO: Kako zapravo izgleda Božić s bebom u kući

Savjet: svakako pogledati. Osobito ako imate malo puzavo…

Kad Božić zakuca na vrata

Prije nego vas blagdanska euforija potpuno obuzme, želimo…

Pročitajte i:

burne reakcije na ubod komarca

Zašto sve burnije reagiramo na ubod komarca i kako ublažiti simptome?

Posljednjih godina ubodi komaraca više nisu samo bezazlena nelagoda. Mjesto uboda sve češće postaje jako…

sekundarno ili suho utapanje

Sekundarno ili suho utapanje: Vrlo rijetko se događa, no svaki bi roditelj trebao znati prepoznati simptome

Naučiti plivati je važno. Roditelji su svjesni toga i često upisuju djecu na različite tečajeve…

Neka vaš mozak što prije shvati da ste na odmoru

Za vrijeme praznika nikome nije u središtu interesa učenje (ili barem ne bi trebao biti).…

Što činimo djeci kad ih stalno štitimo od tuge i nesretnosti?

Postavljanje kvalitetnih granica temelj je razvoja samosvjesnog i zadovoljnog djeteta. Najveća prepreka na tom putu…