Medijska pismenost još bliže roditeljima

Agencija za elektroničke medije i UNICEF napravili su novi iskorak u medijskom osnaživanju roditelja i učitelja putem portala medijskapismenost.hr. Medijskom kampanjom pozvat će roditelje, skrbnike i učitelje diljem Hrvatske da se pridruže rastućoj zajednici korisnika portala o „abecedi 21. stoljeća“ i saznaju kako bolje razumjeti medije, birati medijske sadržaje i razgovarati o njima s djecom. Kampanju podržavaju sve nacionalne TV kuće i brojni internetski portali

Portal medijskapismenost.hr namijenjen je svima kojima je stalo da se djeca i mladi sigurnije kreću kroz svijet medija. Više o tome kako mediji, medijske platforme i proizvodi mogu utjecati na razvoj djece mogu saznati iz članaka i komentara koji obuhvaćaju širok spektar tema, od "Stvari koje trebate imati na umu ako vaše dijete lovi Pikachua po gradu", "Kako djeca doživljavaju ono što vide na televiziji" i "Kakva pravila postaviti za korištenje pametnog telefona", do kolumni stručnjaka i javnih osoba koje govore o roditeljskim izazovima i iskustvima u multimedijskom svijetu koji nas okružuje.

www.medijskapismenost.hr obrađuje teme kao što su sigurnost na internetu, nasilje u medijima, stereotipi, utjecaj medija na dječji razvoj te nudi savjete i preporuke kako postupati u konkretnim svakodnevnim situacijama. U stvaranje sadržaja portala medijskapismenost.hr, uključeni su brojni partneri koji svojim djelovanjem doprinose podizanju medijske pismenosti u Hrvatskoj, a među njima su Akademija dramske umjetnosti, Fakultet političkih znanosti u Zagrebu, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez.

medijskapismenost-hr_screen

Kao gosti kolumnisti za portal pišu televizijski voditelji, glumci, novinari, medijski stručnjaci i psiholozi, među kojima su Bojana Gregorić, Marija Miholjek, Davor Meštrović, Tomislav Jelinčić, Maja Vučić, Ana Tkalac Verčić te pravobraniteljica za djecu Ivana Milas Klarić.

"Zadovoljni smo dosadašnjim interesom roditelja za portal i temu medijske pismenosti, a kampanjom želimo doprijeti do još većeg broja roditelja i učitelja te ih potaknuti da jačaju svoja znanja o medijskoj pismenosti – abecedi za 21. stoljeće. Zahvaljujemo svim medijima koji su prepoznali vrijednost ovog projekta i odlučili nas podržati", izjavio je Robert Tomljenović, član Vijeća za elektroničke medije.

img_1879

"Portal medijskapismenost.hr nova je adresa na kojoj želimo osnažiti roditelje, skrbnike, učitelje i sve druge koji djeci pomažu da nauče kritički razmišljati o medijskim sadržajima, kojima su izloženi već od najranije dobi. Osim što prate različite medijske sadržaje, djeca ih sve više i sama stvaraju pa je važno da u tome imaju podršku i vodstvo odraslih", izjavila je Valentina Otmačić, predstojnica Ureda UNICEF-a za Hrvatsku.

Tekst i foto: Gorana Dojčinović, UNICEF

Preporučujemo

Tagovi: , , , ,

Vezano uz temu

Znaju li se roditelji nositi s izazovima modernih medija?

Prema nekim istraživanjima, prosječni roditelj će objaviti na…

Dolazi li Djed Božićnjak?

Za vrijeme blagdana brojni roditelji diljem svijeta razveseljavaju…

VIDEO: Kako zapravo izgleda Božić s bebom u kući

Savjet: svakako pogledati. Osobito ako imate malo puzavo…

Kad Božić zakuca na vrata

Prije nego vas blagdanska euforija potpuno obuzme, želimo…

Pročitajte i:

Razvod braka i zajednička nekretnina - problem na vidiku

Kad bračni drugovi imaju zajednička ulaganja u nekretenine, kredit, i sl., razvod braka nije jednostavan.…

Ne objavljujte na društvenim mrežama obavijesti o rođenju bez odobrenja bebinih roditelja

One su danas glavni izvor informacija, ali je li korektno na društvenim mrežama podijeliti tuđu…

Nova nada za osobe koje pate od migrena

Europska komisija ove je godine odobrila lijek za migrenu koji bi trebao donijeti olakšanje brojnim…

ekolosko ciscenje kuce

Kako čistiti kuću bez kemikalija?

Bilo da je riječ o začepljenom odvodu, pranju podova, održavanju spužvice za posuđe ili mirisa…