3072bce6505afc51689ec08c75b58eceuniqueidcmcimage1

Kako ostaviti dobar dojam na poslu?

Važno je ostaviti dojam na poslu. Ako ostavite dobar dojam kod šefa, on ili ona će vam vjerojatnije dati odgovornosti koje vode do napredovanja i povišice. Evo devet načina kako ostaviti dobar dojam na poslu.

1. Koristite odgovarajuć uredski bonton.

Korištenje dobrih manira ili bontona pomaže pri ostavljanju dobrog dojma na šefa i suradnike. Uredski bonton označava sve, od korištenja elektronske pošte pa do korištenja mobilnog telefona u privatne svrhe na poslu.

2. Suočite se s pogreškama.

Kada na poslu pogriješite, što se htjeli vi to ili ne, neumitno događa svima, suočite se s njome. Nemojte ignorirati pogrešku ili okrivljavati druge. Preuzmite odgovornost i ponudite rješenje za svoje probleme. Vaš šef možda neće biti sretan zbog pogreške, ali barem ga možete impresionirati rješenjem.

3. Znajte kada uzeti bolovanje.

Mislite da ćete dođete li na posao bolesni umjesto da ostanete kod kuće impresionirati šefa? Razumni šefovi znaju da bolesni zaposlenici nisu naročito produktivni, da mogu zaraziti odjel i učiniti još više ljudi manje produktivnima. Ostanite kod kuće ako se razbolite. Jedini izuzetak može biti stizanje roka na određenom projektu, ali i tada pokušajte, ako je ikako moguće, raditi od kuće.

4. Uložite dodatni trud u kriznim vremenima.

Kada se na poslu dogodi nešto neočekivano, tko će ostaviti bolji dojam – zaposlenik koji stoji po strani i ne zna odakle bi krenuo ili onaj koji uskoči i pokuša riješiti situaciju, makar to značilo ostajanje dulje na poslu? Naravno, bolji dojam ostavlja zaposlenik koji se dobro nosi s kriznim situacijama i on će u konačnici dobiti više odgovornosti.

5. Znajte da razgovor o nekim temama treba izbjegavati.

Izbjegavanje neprikladnih tema možda vam neće pomoći da ostavite dobar dojam, ali će vas svakako spriječiti da ostavite loš. Teme koje ne spadaju u razgovore na radnom mjestu uključuju politiku, religiju, zdravstvene probleme i druge osobne poteškoće.

6. Učinkovito upravljajte svojim vremenom.

Vaša sposobnost da projekte dovršite na vrijeme pomoći će u ostavljanju dobrog dojma kod šefa. Trebali biste pokazati da znate učinkovito upravljati vremenom predajući projekte unutar dogovorenog roka ili prije njega.

7. Pazite na odijevanje.

Jedan od načina da na poslu ostavite dobar dojam jest i dobro odabranom odjećom. Trebali biste se odijevati sukladno "ulozi" koju imate. Ako vam je želja doći do vodećih položaja u tvrtci, tako se i odijevajte.

8. Izbjegavajte sukobe sa suradnicima.

Jedna od važnih stavki pri ostavljanju dobrog dojma svakako je dobar odnos s kolegama. Izbjegavajte konfliktne situacije i pazite da ih ne uvrijedite. Iskažite im poštovanje – zadnja stvar koju vaš šef želi jest rješavanje nekog uredskog sukoba koji samo troši vrijeme i koncentraciju za rad.

9. Dobro predstavljajte tvrtku na poslovnim sastancima.

Kada na nekom poslovnom sastanku predstavljate tvrtku, ostavljanje dobrog dojma pomoći će vam da ostavite dobar dojam kod šefa. Pazite na odjeću, odradite "networking" dio posla koji bi i šefu mogao biti od koristi i vratite se s informacijama.

Komentari

Pročitajte i:

zene na poslu

Pomoć ženama u slučaju diskriminacije na radnom mjestu

Centar za edukaciju savjetovanje i istraživanje 4. prosinca 2013. pokreće web stranicu na kojoj žene…

karijera

Za uspjeh na poslu pazite što radite i izvan radnog vremena

Vašem će nadređenom možda biti simpatično vaše sudjelovanje na “Milijunašu″, ali vaša intimna priznanja u…

kako napisati životopis

Kako napisati dobar životopis?

Na današnjem tržištu izuzetno je teško pronaći posao. Na svaki natječaj za posao za jedno…

mama_i_klinci_468701301

Skraćeno radno vrijeme za majke?

Nova potpredsjednica Facebooka i majka četvero djece, ne prestaje izazivati polemike u javnosti zbog svog…