Potreba za novim linijama Hrabrog telefona

Zovu ga i djeca i odrasli. S ciljem da pomogne svima i ne odbija pozive zbog zauzetosti, Hrabri telefon treba podršku u donacijama kako bi otvorio nove savjetodavne linije

Svakodnevna praksa Hrabrog telefona:

  • 3 od 4 poziva na liniji Hrabrog telefona se NE ODGOVORE zbog trenutne zauzetosti savjetodavne linije ili je poziv van radnog vremena
  • 91% djece u Hrvatskoj korisnici su interneta te bi mnogi od njih o svom problemu htjeli popričati on-line, a mi im to nismo u mogućnosti ponuditi
  • 38% nazivatelja Hrabrog telefona su odrasle osobe – roditelji, djedovi i bake, susjedi, nastavnici te svojim pozivima zauzimaju liniju djeci, kojima je ona primarno namijenjena.

Zašto Hrabri telefon traži pomoć?

Moramo odgovoriti na više poziva djece, povećati razinu dostupnosti online podrške i pomoći te povećati razinu dostupnosti pomoći i podrške roditeljima (ali i svim odraslima iz djetetove okoline) jer smatramo da je

SVAKI PROPUŠTENI POZIV – PROPUŠTENA PRILIKA!


Kako bi postigao navedeno, Hrabri telefon želi:

uvesti 2 istovremene telefonske savjetodavne linije za djecu. U tu svrhu moramo prikupiti sredstva za pokrivanje telefonskog računa savjetodavne linije (koja je besplatna za nazivatelje, ali organizacija plaća račun za usluge), osigurati dovoljni broj savjetovatelja na liniji kao i stručne i pravovremene podrške njima, tehničku podrške uslugama koje nudimo i promovirati uslugu kako bi što veći broj djece znao za pomoć koju im pružamo

omogućiti savjetovanje putem chata svaki radni dan u vremenu od 16 do 20 sati. Usluge savjetodavne pomoći i podrške djeci putem chata sada su dostupne samo 1 dan u tjednu u trajanju od 4 sata. Cilj nam je uslugu produžiti na sve radne dane u trajanju od 4 sata. Nadalje, vrijeme čekanja na odgovor pitanja poslanog putem e-maila ili foruma je 5 dana. Dodatnim sredstvima smanjiti ćemo to vrijeme na 2 dana.

uvesti posebnu savjetodavnu liniju za odrasle nazivatelje. U ovom trenutku linija služi za pružanje pomoći i podrške i djeci i roditeljima. Kao krajnji cilj prikupljanja sredstava za unapređenje savjetodavnog rada je razdvajanje linija za djecu i roditelje kako bi se ubrzalo pružanje pomoći zabrinutim odraslim osobama iz djetetove okoline, a i kako bi djeca imala liniju isključivo za sebe i koja nije zauzeta pozivima odraslih osoba.

Kako uplatiti donaciju, pročitajte ovdje!

Preporučujemo

Pročitajte i:

Dijete se čeliči ljubavlju, a ne strahom: 4 savjeta ako se vaše dijete plaši Djeda Božićnjaka

Još nas malo vremena dijeli od kićenja jelke, podjele darova za Božić... Ako vaše dijete…

Kad djetetu ponestane samokontrole, pomaže slikovnica Mirko Bjesomirko

Predstavljamo i četvrtu slikovnicu iz serijala o razvoju socioemocionalnih kompetencija kod djece. Namijenjena je djeci…

stalni umor

Stalno ste umorni? Jutarnje navike vas možda sabotiraju!

Iako je nekvalitetan i prekratak san jedan od glavnih razloga umora, postoji još nekoliko drugih…

istine o prehrani

15 zabluda o namirnicama i hrani

Slatkiši kvare zube, kava dehidrira, zelena salata je najzdraviji izvor vitamina, krumpiri debljaju... i druge…