Potreba za novim linijama Hrabrog telefona

Zovu ga i djeca i odrasli. S ciljem da pomogne svima i ne odbija pozive zbog zauzetosti, Hrabri telefon treba podršku u donacijama kako bi otvorio nove savjetodavne linije

Svakodnevna praksa Hrabrog telefona:

  • 3 od 4 poziva na liniji Hrabrog telefona se NE ODGOVORE zbog trenutne zauzetosti savjetodavne linije ili je poziv van radnog vremena
  • 91% djece u Hrvatskoj korisnici su interneta te bi mnogi od njih o svom problemu htjeli popričati on-line, a mi im to nismo u mogućnosti ponuditi
  • 38% nazivatelja Hrabrog telefona su odrasle osobe – roditelji, djedovi i bake, susjedi, nastavnici te svojim pozivima zauzimaju liniju djeci, kojima je ona primarno namijenjena.

Zašto Hrabri telefon traži pomoć?

Moramo odgovoriti na više poziva djece, povećati razinu dostupnosti online podrške i pomoći te povećati razinu dostupnosti pomoći i podrške roditeljima (ali i svim odraslima iz djetetove okoline) jer smatramo da je

SVAKI PROPUŠTENI POZIV – PROPUŠTENA PRILIKA!


Kako bi postigao navedeno, Hrabri telefon želi:

uvesti 2 istovremene telefonske savjetodavne linije za djecu. U tu svrhu moramo prikupiti sredstva za pokrivanje telefonskog računa savjetodavne linije (koja je besplatna za nazivatelje, ali organizacija plaća račun za usluge), osigurati dovoljni broj savjetovatelja na liniji kao i stručne i pravovremene podrške njima, tehničku podrške uslugama koje nudimo i promovirati uslugu kako bi što veći broj djece znao za pomoć koju im pružamo

omogućiti savjetovanje putem chata svaki radni dan u vremenu od 16 do 20 sati. Usluge savjetodavne pomoći i podrške djeci putem chata sada su dostupne samo 1 dan u tjednu u trajanju od 4 sata. Cilj nam je uslugu produžiti na sve radne dane u trajanju od 4 sata. Nadalje, vrijeme čekanja na odgovor pitanja poslanog putem e-maila ili foruma je 5 dana. Dodatnim sredstvima smanjiti ćemo to vrijeme na 2 dana.

uvesti posebnu savjetodavnu liniju za odrasle nazivatelje. U ovom trenutku linija služi za pružanje pomoći i podrške i djeci i roditeljima. Kao krajnji cilj prikupljanja sredstava za unapređenje savjetodavnog rada je razdvajanje linija za djecu i roditelje kako bi se ubrzalo pružanje pomoći zabrinutim odraslim osobama iz djetetove okoline, a i kako bi djeca imala liniju isključivo za sebe i koja nije zauzeta pozivima odraslih osoba.

Kako uplatiti donaciju, pročitajte ovdje!

Preporučujemo

Pročitajte i:

kako izblijediti strije na trbuhu

Ova majka eksperimentom potvrdila da majčino mlijeko pomaže izblijediti strije na trbuhu!

Jeste li već čuli za ovakav pokušaj – izbljeđivanje strija majčinim mlijekom? Zvuči pomalo smiješno,…

Uvjeti za nastavak primanja alimentacije

Što se događa s alimentacijom nakon što dijete završi obrazovanje, ima li otac pravo tražiti…

Podsjećamo: lak za nokte jedan je od najotrovnijih kozmetičkih preparata

Iako znamo da sve žene, od petogodišnje djevojčice do pedesetogodišnje gospođe, uživaju u lijepo nalakiranim…

kako se obraniti od komaraca

7 istina o komarcima koje će vam pomoći da vas ne ubodu

Komarci su onaj dio ljeta koji ne volimo. Dobra vijest je ta da ima stvari…