Kako bi obratila pozornost javnosti na te i slične krive vrijednosti u društvu američka udruga Girl Scouts udružila se s televizijskom kućom Lifetime te okupila uspješne žene poput Beyoncé, Jane Lynch, Condoleezza Rice, Diane von Furstenberg, Jennifer Garner kao i mnoge druge, u namjeri da podignu svijest žena o stereotipima kojih obično ni same nisu svjesne.
Inače je upravo ta popularna pjevačica jedna od najglasnijih pobornica trećeg vala feminizma koji uključuje žene različitih etniciteta, mogućnosti, klasa, izgleda i seksualnih orijentacija. Power feminizam se pojavio 90-ih godina prošlog stoljeća i poslao snažnu poruku ženama da se prestanu smatrati žrtvama, jer je upravo to uvjerenje jedino što ih sputava. Tako je i cilj kampanje "Ban Bossy" pomoći djevojčicama, djevojka i ženama da budu u stanju prepoznati mehanizme koji ih još od djetinjstva sputavaju u želji da preuzmu vodstvo.
Pored ohrabrenja djece, odnosno djevojčica, inicijatorima kampanje je u cilju senzibilizirati ljude koji su svakodnevno u direktnom kontaktu s djecom kao što su njihovi učitelji, profesori, odgajatelji. „Riječi imaju snagu!“ je moto kojim se ova kampanja vodi i njime želi istaknuti kako su djeca u ranoj fazi razvoja vrlo sugestibilna i lako usvajaju sva pa tako i kriva uvjerenja. Zato rečenice poput: „Ova mala šefuje!“ treba izbaciti iz rječnika i ohrabrivati djevojčice kao i dječake da se zauzimaju za sebe.
Na internet stranici kampanje „Ban Bossy“ pogledajte mnoge informacije, potražite brošure, grafikone i filmiće za djecu, roditelje i učitelje koje možete downloadati i dijeliti.
Foto: Profimedia
Video: Youtube.com
Baby Lasagna objavio slikovnicu: Priča o predivnom prijateljstvu s jednookim ljubimcem
Tata ljubi petogodišnjeg sina u usta: Optužili ga da će mu prenijeti bakterije i karijes
Majčino mlijeko boje jagode: Mama pokazala što stoji iza ovog fenomena
4 tipa roditelja i stilova odgoja, a jedan je najgori
Kate Middleton tradicionalno fotografirala princa Louisa za šesti rođendan