Djeca s AD(H)D-om djeluju neusredotočeno i odsutno. Koncentraciju na neki zadatak ometaju im i vanjski i unutrašnji poticaji (osim kada su u stanju hiperfokusa). Čak i kada se uspije spriječiti utjecaj vanjskih čimbenika, to ne pomaže mnogo jer na scenu stupaju unutrašnji: bujica ideja, sjećanja, misli koje lutaju, sanjarenje – sve i svašta, samo ne ono što je povezano sa zadatkom koji im nije zanimljiv (čitanje, učenje).
Možda se čini beznadnim na prvi pogled, ali upravo se u toj sposobnosti kriju mašta i kreativnost, širok pogled na svijet i zadatak, bezgraničnost misli, gledanje iz drukčije perspektive, čime nailaze na kreativna i nesvakidašnja rješenja.
O glavnim odlikama djece s AD(H)D-om više čitajte na sljedećim naslovima:
Tekst: Ana Božac, prof. psihologije, master art-terapije, www.anabozac.com
Foto: Thinkstock
Tata ljubi petogodišnjeg sina u usta: Optužili ga da će mu prenijeti bakterije i karijes
Majčino mlijeko boje jagode: Mama pokazala što stoji iza ovog fenomena
4 tipa roditelja i stilova odgoja, a jedan je najgori
Kate Middleton tradicionalno fotografirala princa Louisa za šesti rođendan
Princ Louis uči uz metodu iz 1980-ih: Poboljšava emocionalnu inteligenciju kod djece, ali i odraslih